B2B

Kui sinu müügimudel on üles ehitatud B2B müügile ja sul on soov laieneda ka välisturgudele, siis on tõenäoliselt just välisturgudel tegutsevad ettevõtted sinu jaoks ka sobivaim ekspordistrateegia.

Sinu toodetest potentsiaalselt huvitatud äride tuvastamine, nende kontaktide leidmine, nendega ühendust võtmine, neile enda korduv meelde tuletamine, neile oma toodete tutvustamine ja lõpuks ka müügitehingu sooritamine on tõsine ja mahukas ülesanne ka väga hea müügiinimese jaoks. Ja mõnikord ongi lihtsam ja ka soodsam otsida uusi B2B kliente turunduse kaudu. Aga paljud tooted ei ole turunduse kaudu müüdavad ja siis tuleb ikkagi ette võtta keeruline ja töömahukas potentsiaalsete klientide leidmise ja kõnetamise töö.

Hea on kui sul on vastav koduturukogemus all, sest siis saab alustada koduturul töötava strateegia töötamise testimisega välisturgudel. Sageli on aga kultuurilised eripärad liiga suured selleks, et copy-paste meetod töötaks. Siis tulebki suureks kasuks teiste ettevõtete vastav kogemus vastaval turul, sest määrava tähtsusega on just kultuuriline arusaam, kuidas antud riigis koostööd ja äri tehakse.

Eesti Ekspordi agentuur esindabki seda summeeritud oskusteavet, mida on vaja selleks, et välja valida sinu äri jaoks kõige tõhusam ekspordistrateegia ning see siis ka ellu viia.

Kontakt

Võta ühendust

Jäta meile oma ettevõtte andmed ja me võtame sinuga ise ühendust võimalike projektide aruteluks.

Liitu uudiskirjaga

Saadame eestimaiste firmade edulugudest teateid. Aegajalt. Ei spämmi.