Sobivate e-poodide kaardistamine

Sõltumata tootest ja tootekategooriast on esimeseks sammuks e-poodide kaudu eksportimisel teha kindlaks, missugused oleksid toodetele sobivad e-poed ning millistes riikides. Selleks, et valideerida e-poe ning turu sobivust kaardistame esmalt ettevõtte tooteinfo ning hindame brändi positsioneeringut. See on vajalik selleks, et analüüsida e-poodi kui müügikanalit iga erineva brändi ning toote võtmes eraldi.

Võimalike müügikanalite kaardistamise käigus koondame sobivate e-poodide kohta järgneva info:

  1. e-poe kuvand
  2. tootevalik ning mis tooteid otsitakse tootevalikusse
  3. millised on sarnaseid tooteid müüvad konkurendid ning nende tootelehed.

Lisaks analüüsime uute toodete vastuvõtunõudeid, hindame e-poe siseseid toodete turundamise võimalusi, tootede kategoriseerimise loogikaid ning otsingufiltreid.

Sobivate e-poodide kaardistamise protsessi tulemuseks on analüüsiraport, mille tulemusi selgitame ettevõtjatele täiendavalt ka analüüsile järgneva kohtumise käigus.

Kontakt

Võta ühendust

Jäta meile oma ettevõtte andmed ja me võtame sinuga ise ühendust võimalike projektide aruteluks.

Liitu uudiskirjaga

Saadame eestimaiste firmade edulugudest teateid. Aegajalt. Ei spämmi.