Kaubamärgi registreerimine Euroopa Liidus

Enne kaubamärgi registreerimisele asumist tuleb analüüsida, millist kaubamärki tasub või saab seadustada. Näiteks kujutismärkide registreerimine on sõnamärkidest tõenäolisem. Kui just sõnamärgis ei kasutata ainulaadset nime. Kõige olulisem on kaubamärgi eristatavus. Võimalik, et Euroopas soovitakse samu tooteid müüa teise kaubamärgi all kui Eestis.

Enne kaubamärgi registreerimise avalduse esitamist tuleb tingimata kontrollida kas sarnaseid või koguni täpselt samasuguseid kaubamärke on varem registreeritud ning kui, siis millistes toote/teenuste klassides. Eelkontroll on vajalik, sest kaubamärgi registreerimisest keeldumisel riigilõivu ei tagastata. Samuti muutub asjatuks menetlusele kulunud aeg.

Pärast eelkontrolli koostab Eesti Ekspordi agentuur taotluse ning esitab selle EUIPO-le. Saksamaal kasutame usaldusväärset partnerit dokumentide esitamiseks Saksa patendiametile.

Kontakt

Võta ühendust

Jäta meile oma ettevõtte andmed ja me võtame sinuga ise ühendust võimalike projektide aruteluks.

Liitu uudiskirjaga

Saadame eestimaiste firmade edulugudest teateid. Aegajalt. Ei spämmi.