Optimeeritud tootelehe loomine

Kuigi erinevate müügiplatvormide tootelehtede ning poodide struktuuris on teatavaid sarnasusi ja võiks arvata, et kord kokku pandud tooteleht või tooteinformatsioon sobib neile kõigile, siis tegelikult töötab iga platvorm erinevalt ja erineva algoritmi alusel. See tähendab seda, et sõltuvalt platvormist on teatud informatsiooni sisestamine ja sisu olulisem kui teised tootelehe või poe osad just platvormi algoritmide jaoks, kuigi kliendivaates võivad tootelehed sarnase infoga olla. Müügiplatvormidele tooteid listides tuleb alati arvestada, et tooteinfo tuleb kokku panna nii inimeste silmade kui robotite jaoks, kes tooteinfot loevad ning selle alusel otsustavad, kus ja kui palju toodet klientidele kuvatakse.

Mõned elemendid, mis vajavad erinevate platvormide puhul erinevat optimeerimise strateegiat: tootepõhised märksõnad, toote pealkiri, toote kirjeldus tekst, tootefotod, tootekategooriad jm. Need on elemendid, mis luuakse enne turule sisenemist ning mis on võimalik platvormile ülesse laadida.

Eesti Ekspordi agentuur koostab sinu jaoks:

  1. Amazon optimeeritud tootelehe nii füüsilistele toodetele kui raamatutele, sh poelehe
  2. eBay optimeeritud tootelehe, sh poelehe
  3. Walmart optimeeritud tootelehe
  4. Etsy optimeeritud tootelehe, sh poelehe
  5. Optimeeritud toote-ja poelehe teiste suuremate ja väiksemate veebiturgude tarbeks nagu näiteks Otto, AliExpress jm

Kontakt

Võta ühendust

Jäta meile oma ettevõtte andmed ja me võtame sinuga ise ühendust võimalike projektide aruteluks.

Liitu uudiskirjaga

Saadame eestimaiste firmade edulugudest teateid. Aegajalt. Ei spämmi.