Reklaamikontode haldamine ja juhtimine

Turundusguru Seth Godin on öelnud: “When your messages reach the right people at the right time in the right way, magic happens. It is not about maximizing demand, but about sorting it out.

Alates isiklike arvutite, aga eriti nutitelefonide võidukäigust, on meie igapäevaharjumused paljudes aspektides muutunud ning inimesed veedavad ekraanide taga tohutult aega. Ainuüksi väljend “Googelda” on muutunud nii tavaliseks, et see on osa meie igapäevasest sõnavarast. Seetõttu on ka igati loogiline, et kui kasutajad on Googles, Facebookis, Youtubes, Instagramis, Netflixis, Tik-Tokis, Snapchatis või Twitteris, siis seda tähelepanu soovivad püüda ka ettevõtjad.

Inimesed on harjunud tänaseks saama infot ja vastuseid kiiresti. Ja tänu digitaalsete kanalite võidukäigule võib igaüks väga lihtsasti otsida oma probleemile lahendust pakkuvat toodet või teenust. See omakorda tähendab, et ettevõtete jaoks on loodud suurepärane võimalus pakkuda inimesele just kõige õigemal hetkel vastuseid ja leevendust enda toote/teenusega. Nüüd tuleb mõelda, kuidas olla inimeste jaoks leitav, nähtav ja veenev. Infomüra rägastikus on inimeste käitumine ja klienditeekond muutunud väga palju ning enda brändiga välja paistmine on keeruline. 

Ja siin tulevadki mängu digitaalsete kanalite reklaamimisvõimalused. Näiteks Google Ads’i või Facebook Ads’i kaudu on muuhulgas võimalik:

  • Tekitada brändi nähtavust ja kasvatada tuntust
  • Levitada üksikuid aga olulisi infosõnumeid
  • Tekitada teadmine sinu brändi olemasolust ja tutvustada pakutavat toodet või teenust
  • Tekitada huvi ja mõjutada kasutaja ostuotsuseid
  • Tuletada oma brändi meelde juba korra huvi üles näidanud kasutajatele
  • MÜÜA OMA TOOTEID JA TEENUSEID
  • Pakkuda kasutajale võimalust osta ka teisi tooteid sinu toote- või teenuseportfellist

Nende võimaluste loomiseks ja teadlikuks ära kasutamiseks on vaja Sul esmalt luua reklaamikontod, seejärel vastavalt eesmärkidele teha seadistused kontode siseselt, aga ka täiendada enda kodulehte või e-poodi. Olenevalt reklaamiplatvormidest ja sinu reklaamimise eesmärkidest kuulub protsessi juurde ka sobiva visuaalse- ja/või tekstilise reklaammaterjali loomine. Ning lõpetuseks lõputu testimise ja optimeerimise protsess, et saavutada seatud eesmärgid ning neid ideaalis ületada ja kasvatada pakutavate toodete või teenuste müüke.

Aga enne reklaamikontode loomise juurde ruttamist tasub vastata järgmistele küsimustele:

  1. Mida ma tahan saavutada?
  2. Kui kiiresti ma seda saavutada tahan?
  3. Mis rahalised ja ajalised võimalused mul on?
  4. Kas mul on tehnilised teadmised ning piisav kogemus?

Kui vajad abi nende küsimuste üle mõtlemisel või oled juba jõudnud järeldusele, et vajad abi lahenduste leidmisel, siis saame sulle kindlasti abiks olla. Võta meiega ühendust!

Kontakt

Võta ühendust

Jäta meile oma ettevõtte andmed ja me võtame sinuga ise ühendust võimalike projektide aruteluks.

Liitu uudiskirjaga

Saadame eestimaiste firmade edulugudest teateid. Aegajalt. Ei spämmi.