Tootelehe audit

Ettevõtete jaoks on arvestatav väljakutse, et leida aega, et süveneda iga müügiplatvormi spetsiifikasse, mistõttu sageli laetakse tootelehed ülesse sama informatsiooni ning visuaalidega, mida mujal äris kasutatakse, ilma platvormi spetsiifikasse süvenemata. Teame, et väljakutse on ka sammu pidada kõikide müügiplatvormide siseste tööriistade uuendamisega. Seetõttu on tootelehed sageli kehvasti optimiseeritud ning toote täielik müügipotentsiaal kasutamata, mis annab turul aktiivselt toimetavatele konkurentidele suure eelise.

Halvasti koostatud toote- ja poelehe taha võivad jääda kinni ka oodatud ja loodetud müügid, mistõttu ettevõtted võivad ekslikult müügikanali kõrvale jätta ning turult oma toodetega välja tulla, teadmata, et tegelikult on nende toodetel müügipotentsiaali küll.

Tootelehe auditi tulemuseks on raport, mis  annab ülevaate listingu optimeerituse astmest koos soovitustega mida parandada. Tootelehe auditi tulemusel on võimalik tooteleht vastavalt müügiplatvormi spetsiifikale optimeerida kas ise või meie abiga.

Eesti Ekspordi agentuur viib sinu toote jaoks läbi:

  1. Amazon tootelehe auditi nii füüsilistele toodetele kui raamatutele
  2. eBay tootelehe auditi, sh poelehele
  3. Walmart tootelehe auditi
  4. Etsy tootelehe auditi, sh poelehele
  5. Tootelehe auditi teiste suuremate ja väiksemate veebiturgude põhiselt nagu näiteks Otto, AliExpress jm

Kontakt

Võta ühendust

Jäta meile oma ettevõtte andmed ja me võtame sinuga ise ühendust võimalike projektide aruteluks.

Liitu uudiskirjaga

Saadame eestimaiste firmade edulugudest teateid. Aegajalt. Ei spämmi.