SEE ei ole muna ja kana probleem

Muna ja kana probleem on filosoofiline paradoks, mida peetakse sageli põhimõtteliselt lahendamatuks ning sellele küsimusele vastuse otsimist seega mõttetuseks. Paradoksi võib mõista kui põhjuslikku dilemmat: kumb oli enne, kas muna või kana.

Tootearendus aga ei ole muna ja kana probleem, sest on selge, et enne tuleb õppida turgu tundma ja alles siis kui müügipotentsiaali analüüs annab tootearendusideele rohelise tule, tasub hakata tegelema reaalse tootearendusega.

Eesti on vähemalt minu silmis üks äge tootearendajate maa. Kui saaks nüüd veel ka selle järjekorra õigeks, siis ehk ei tuleks nii paljudel tootjatel peale suuremahulist tootearendust pettunult tõdeda, et tulemus oli küll võrratu, aga uuele tootele paraku turgu ei leidu või jätku.

Priit Kivinurn

(ehk tähelepanekuid ja mõtteid Eesti ekspordi rindelt vol 5)

Eelmine uudis Järgmine uudis

Kontakt

Võta ühendust

Jäta meile oma ettevõtte andmed ja me võtame sinuga ise ühendust võimalike projektide aruteluks.

Liitu uudiskirjaga

Saadame eestimaiste firmade edulugudest teateid. Aegajalt. Ei spämmi.