Toote müügipotentsiaali hindamine

Olenemata, milline müügiplatvorm tundub esmapilgul toote ekspordiks sobiv olevat, viime läbi nii tootevaliku kui konkreetsete toodete müügipotentsiaali hindamise vastavalt väljavalitud müügiplatvormile. Igal toote ning tootekategooria vastu on turul erinev nõudlus, pakkumine ning konkurentsitase. Müügipotentsiaali analüüs, mis on tehtud vastavalt turult pärinevatele andmetele, annab hinnangu tooteidee potentsiaalile ilma, et tuleks astuda reaalseid turule sisenemise samme ning tegemata suuremaid investeeringuid.

Lisaks selgub taolisest analüüsist, milliseid müügimahte ning tulemusi võib ettevõte antud müügiplatvormi kaudu eksporti tehes oodata või milline võiks olla toote positsioneering arvestades konkurentsi.

Toote müügipotentsiaali hindamise tulemuseks on analüüsiraport, mille tulemusi selgitame täiendavalt analüüsile järgneva kohtumise käigus.

Eesti Ekspordi agentuur viib sinu jaoks läbi:

  1. Amazon müügipotentsiaali analüüsi nii füüsilistele toodetele kui raamatutele
  2. eBay müügipotentsiaali analüüsi
  3. Walmart müügipotentsiaali analüüsi
  4. Etsy müügipotentsiaali analüüsi
  5. Müügipotentsiaali analüüsi teistel suurematel ja väiksematel veebiturgudel nagu näiteks Otto, AliExpress jm

Kontakt

Võta ühendust

Jäta meile oma ettevõtte andmed ja me võtame sinuga ise ühendust võimalike projektide aruteluks.

Liitu uudiskirjaga

Saadame eestimaiste firmade edulugudest teateid. Aegajalt. Ei spämmi.