Rahvusvaheline e-kaubandus

Täna ei ole paljudel ettevõtetel küsimus selles, miks tegeleda oma toodete ekspordiga läbi rahvusvaheliste e-müügikanalite, vaid selles, kuidas seda teha ning kuidas seda efektiivselt teha? Need kaks küsimust on nii ettevõtjatel, kes täna juba tegelevad ekspordiga kui ka neil, kes teevad eksportimise suunal alles esimesi samme.

Eesti turg on piiratud mahuga, e-kaubandus maailmas areneb tempokalt ning rahvusvahelised müügiplatvormid ja e-poed annavad hea võimaluse müükide laiendamiseks ning toodete ekspordi potentsiaali ära kasutamiseks nii sihtturu kui regiooni põhiselt. Eksport läbi rahvusvahelise e-kaubanduse võimaluste ei pea jääma järgmiste probleemide taha kinni:

  1. Vähene informatsioon võimalike rahvusvaheliste ning sihturupõhiste e-müügiplatvormide, e-poodide ning välisturule turundamise kohta
  2. Rahvusvaheliste müügiplatvormide, e-poodide ning välisturule turundamiseks vajalike spetsiifiliste teadmiste puudumine
  3. Aja ja inimeste puudus

Ka eelnevad negatiivsed kogemused ei ole põhjuseks, miks enam ekspordiga mitte tegeleda ja uusi e-müügikanaleid katsetada. Kõik tooted ei sobi igale sihtturule ning igale e-müügikanalile ning seda arvestades ei paku Eesti Ekspordi agentuur ettevõtjatele “one size fits all” lahendust, vaid läheneb igale ettevõttele valdkonna ja tootepõhiselt, koondades ekspertide valdkonna spetsiifilised teadmised ning erinevate ettevõtjate kogemused. Kui sinu toode sobib hästi USA turu e-müügiplatvormidele, aitame toodet seal müüa. Kui soovid laieneda toote müümisega Euroopa Liidu siseselt, näiteks mõnda Saksamaa kohalikku e-poodi, siis aitame sul müüa ka kohalikes e-müügikanalites.

Olles igapäevaselt rahvusvaheliste e-kaubandusega seotud, saame aidata ettevõtetel kiiremini ning efektiivsemalt tooteid uute müügikanalite kaudu eksportida ning ettevõtetel kasvada. Infot võib otsida ja leida igaüks, kuid igal ettevõttel eraldi sama infot kogudes kulub plaanide elluviimiseks aega kordi rohkem. Tegutseda tahaks aga ju juba täna.

Meie teenused

  1. Rahvusvahelised ja sihtturu põhised müügiplatvormid

    Müü oma tooteid ja teenuseid ka rahvusvaheliste ja sihtturu põhiste müügiplatvormide kaudu

    Loe rohkem
  2. Rahvusvahelised ja sihtturu põhised e-poed

    Rahvusvahelistel ning sihtturu põhistel e-poodidel on üks suur erinevus kui neid võrrelda tuntud müügiplatvormidega nagu Amazon, eBay ja Walmart

    Loe rohkem
  3. Turundus välisturgudel

    Müü oma e-poe kaudu ka teistes riikides

    Loe rohkem

Kontakt

Võta ühendust

Jäta meile oma ettevõtte andmed ja me võtame sinuga ise ühendust võimalike projektide aruteluks.

Liitu uudiskirjaga

Saadame eestimaiste firmade edulugudest teateid. Aegajalt. Ei spämmi.