Rahvusvahelised ja sihtturu põhised müügiplatvormid

Rahvusvahelistel ning sihtturu põhistel müügiplatvormidel on kaks ühist joont – esiteks on nendel platvormidel ostjad juba olemas ning teiseks on tegemist avatud e-müügi platvormiga, kuhu ettevõtted saavad ise end müüma registreerida. Just need on kaks peamist elementi, mis eristavad müügiplatvorme tavapärastest e-poodidest. E-poodide puhul teeb üldjuhul pood ise otsuse, mis brände nad tootevalikusse sisse võtavad ja mis kriteeriumite alusel. Erinevalt müügiplatvormidest on e-poodide puhul ka näiteks toodete turundamise võimalused e-poe siseselt piiratud.

Üldjuhul on müügiplatvormidel välja arendatud eraldi platvorm ettevõtjatele, läbi mille saavad ettevõtjad hallata oma poodi, luua ja optimeerida tootelehti ning turundada kasutades platvormi siseseid tööriistu ning võimalusi. Nagu mainitud, siis igal müügiplatvormil on kindel ostjaskond välja kujunenud ning seega on oluline viia toode õigele ning sobivale müügiplatvormile, kus oleks toote vastu nõudlust, mõõdukalt pakkumist ning võimalus panna oma toode konkurentsist eristuma.

Müügiplatvormide puhul köidab ettevõtjaid sageli platvormile registreerimise lihtsus ehk vastates platvormi tingimustele ning nõuetele võib justkui igaüks alustada nendes kanalites eksporti täna ja kohe. Küll aga ei ole tulemuste nägemine nii kiire ning paljudel juhtudel alahinnatakse, kuivõrd spetsiifilisi teadmisi ning aega nõuab platvormil toimetamine. Selleks, et näha ekspordi mahtude suurenemist, on vaja müügiplatvormile nagu igale teisele müügikanalile panustada tööd ning aega, sest enamus ettevõtjad ei soovi oma toodetega nendel platvormidel “lihtsalt olemas” olla.

Maailma suurimad müügiplatvormid on näiteks Amazon, eBay, Walmart, Etsy, Jet, Newegg, Rakuten, AliExpress, Otto.

Eesti Ekspordi agentuur aitab sul:

  1. Leida uusi rahvusvahelisi ning sihtturu põhiseid müügiplatvorme, mis sobivad just sinu toodetele.
  2. Töötada välja strateegia rahvusvaheliseks ekspordiks erinevate müügiplatvormide kaudu (milline platvorm valida, kuidas valida välja tooted vastavalt valitud platvormile, kuidas valitud tooteid konkurentsis eristuma panna jm).
  3. Strateegiliselt üles ehitada ning juhtida e-müügikanalit (konto avamine, toodete listimine, optimeerimine, müümine, reklaamimine, klienditugi jm).

Meie teenused

  1. Toote müügipotentsiaali hindamine

    Saa teada oma toote müügipotentsiaal Amazonis, eBays, Walmartis, Etsys, AliExpressis

    Loe rohkem
  2. Optimeeritud tootelehe loomine

    Müügiplatvormidele tooteid listides tuleb alati arvestada, et tooteinfo tuleb kokku panna nii inimeste silmade kui robotite jaoks

    Loe rohkem
  3. Tootelehe audit

    Halvasti koostatud toote- ja poelehe taha võivad jääda kinni ka oodatud ja loodetud müügid

    Loe rohkem
  4. Toodete turundamine ja müümine + konto haldamine ja juhtimine

    Oleme keskendunud müükide ja kasumi kasvatamisele

    Loe rohkem
  5. Konsultatsioon

    Aeg-ajalt vajavad ettevõtted ka lihtsalt informatsiooni vahetust ning soovivad konsulteerida

    Loe rohkem

Kontakt

Võta ühendust

Jäta meile oma ettevõtte andmed ja me võtame sinuga ise ühendust võimalike projektide aruteluks.

Liitu uudiskirjaga

Saadame eestimaiste firmade edulugudest teateid. Aegajalt. Ei spämmi.