Rahvusvaheline e-kaubandus

Täna pole küsimus selles, miks tegeleda oma toodete ekspordiga läbi rahvusvaheliste e-müügikanalite, vaid kuidas seda teha ning kuidas seda efektiivselt teha? See küsimus on nii ettevõtjatel, kes tegelevad juba täna aktiivselt ekspordiga kui ka neil, kes teevad eksportimise suunal alles esimesi samme.

Eesti turg on piiratud mahuga, e-kaubandus maailmas areneb tempokalt ja rahvusvahelised e-müügikanalid annavad hea võimaluse müükide laiendamiseks ning toodete ekspordipotentsiaali ära kasutamiseks. Seda seetõttu, et rahvusvahelistel e-müügikanalitel on ostjad juba platvormidel olemas ning ettevõtte ülesandeks jääb valida välja õige platvorm, panna toode konkurentsist eristuma ning teha toode klientidele saadavaks.

Rahvusvahelistele e-müügikanalitele laienemine ei pea jääma järgmiste probleemide taha kinni:

  1. Vähene informatsioon võimalike rahvusvaheliste e-müügikanalite kohta
  2. Rahvusvaheliste müügiplatvormide spetsiifiliste teadmiste puudumine
  3. Aja ja inimeste puudus

Ka eelnevad negatiivsed kogemused ei ole põhjuseks, miks enam ekspordiga mitte tegeleda ja uusi e-müügikanaleid katsetada. Kõik tooted ei sobi igale sihtturule ning igale e-müügikanalile ning seda arvestades ei paku Eesti Ekspordi agentuur ettevõtjatele “one size fits all” lahendust, vaid läheneb igale ettevõttele valdkonna ja tootepõhiselt koondades ekspertide valdkonnaspetsiifilised teadmised ning erinevate ettevõtjate kogemused. Kui sinu toode sobib hästi USA turule, aitame toodet seal müüa. Kui soovid laieneda toote müümisega Euroopa Liidu siseselt, näiteks Saksamaale, siis aitame sul müüa ka kohalikes e-müügikanalites.

Olles igapäevaselt rahvusvaheliste e-müügikanalitega seotud, saame aidata ettevõtetel kiiremini ning efektiivsemalt tooteid uute kanalite kaudu eksportida ning ettevõtetel kasvada. Infot võib otsida ja leida igaüks, kuid igal ettevõttel eraldi sama infot kogudes kulub plaanide elluviimiseks aega kordi rohkem. Tegutseda tahaks aga ju juba täna.

Me aitame sul:

  1. Leida uusi rahvusvahelisi e-müügikanaleid ning sihtturu kohalikke müügikanaleid, mis sobivad just sinu toodetele (nt Amazon, eBay, Walmart, Otto jm)
  2. Töötada välja strateegia rahvusvaheliseks ekspordiks erinevate e-müügikanalite kaudu (milline müügikanal valida, kuidas valida välja tooted vastavalt müügikanalile, kuidas neid konkurentsis eristuma panna jm)
  3. E-müügikanalit strateegiliselt üles ehitada ning manageerida (e-müügikanalile toodete lisamine, müümine, reklaamimine, klienditugi jm

Tuues kokku rahvusvahelisi e-müügikanaleid kasutavad Eesti ettevõtted, koondame igaühe kogemused ning müügikanalitel toimetamiseks vajalikud spetsiifilised teadmised, mis annab kõigile võimaluse kiiremini rahvusvahelisest e-kaubandusest osa saada. Vahetame omavahel mitte ainult informatsiooni, väljakutseid ja kogemusi, vaid jagame ka võimalusi. Me ei anna ettevõtetele lihtsalt soovitusi, vaid me aitame reaalselt asju ära teha.

Kontakt

Võta ühendust

Jäta meile oma ettevõtte andmed ja me võtame sinuga ise ühendust võimalike projektide aruteluks.

Liitu uudiskirjaga

Saadame eestimaiste firmade edulugudest teateid. Aegajalt. Ei spämmi.