Turundus välisturgudel
Tänapäevased logistikalahendused võimaldavad müüa oma tooteid kasvõi teisele poole maakera. Omaette küsimus on muidugi sellise tegevuse majanduslik tasuvus. Ja ka ökoloogiline jalajälg on teema, mida tuleks ja tasuks tänapäeval logistilist lahendust välja töötades juba kohe arvesse võtta. Näiteks dropshipping tüüpi lahendused võivad siinkohal ökoloogilise jalajälje probleemi oluliselt kahandada ning ka majandusliku tasuvuse piiri geograafiliselt oluliselt kaugemale nihutada.
Aga kõige keerulisemaks teemaks välisturgudele laienemisel osutub tavaliselt ikka müük, sest välisturgudel pole sul enam koduturu eelist ja seda nii logistilises kui turutundmise mõttes, aga mis veelgi olulisem – su toodetel puudub uuel turul tuntus. Ja siinkohal tuleb mängu turundus, mis tänapäeval on kolinud suuresti kõiksugustesse digitaalsetesse kanalitesse.
Uuele turule sisenemiseks ette võetavate tegevuste osas ei ole ühte ainuõiget järjekorda. Küll aga on teada, mis tegevused tuleb lõpuks kõik ära teha, et uuel turul edukalt müüa. Nii et esimene suur tarkus ongi ettevõetavate tegevuste õige järjestamine ning alles siis tasub hakata mõtlema konkreetsete tegevuste tegemise peale.
Oma e-poe kaudu ka teistesse riikidesse müümine on kindlasti arvestatav alternatiiv müügiplatvormide ja edasimüüjate kaudu müümisele. Nii mõnigi Eesti ettevõte (näiteks BredenKids ja Divestock) on läinud just seda teed, sest selline mudel sobib paremini kokku nende tootmis- ja ärimudeliga. Samas on Eestis ka mitmeid näiteid selle kohta, kus üks ei välista teist.
Nii et enne välisturgudele laienemist tuleb terve rida väga praktilisi teemasid enda jaoks läbi mõelda ja arvutada. Eesti Ekspordi agentuur saab sind oma kogemusega kõiges selles aidata. Võta meiega ühendust ja me aitame sul välja selgitada, kas oma e-poe kaudu müük välisturgudel võiks olla sinu jaoks hea ekspordistrateegia. Ja veelgi enam – me aitame sul selle strateegia ka ellu viia kui otsustad just selle lähenemise kasuks.
Meie teenused
-
Ekspordituru häkkimine
Ekspordituru häkkimine võimaldab ettevõttel kuluefektiivselt kontrollida oma hüpoteese erinevate sihtturgude potentsiaali kohta
-
Reklaamikontode haldamine ja juhtimine
Ettevõtete jaoks on loodud suurepärane võimalus pakkuda inimesele oma toodet just kõige õigemal hetkel
-
E-poe lokaliseerimine
E-poe lokaliseerimine ei ole sugugi vaid tekstide tõlkimine
Kontakt
Võta ühendust
Jäta meile oma ettevõtte andmed ja me võtame sinuga ise ühendust võimalike projektide aruteluks.
Liitu uudiskirjaga
Saadame eestimaiste firmade edulugudest teateid. Aegajalt. Ei spämmi.